Jag tror att folk som klär sej såhär är dumma i huvet. Mycket dummare än normaldumma svenskar.

Jag gillar inte att vara på östermalm. Jag kommer inte ifrån det. Jag försöker vara stor och helt enkelt bortse från det jag inte gillar, men just på östermalm, där jag har svårt för runt 95% av det jag ser, kan jag inte det. Jag blir arg.

Man skulle kunna göra sej en hacka på att sälja hela klädpaket runt stureplan. Man skulle kunna sälja ett paket med en röd polosportkeps, ett par ray-ban wayfarer, en blåvitrandig skjorta, ett par ljusblå tennisshorts och ett par röda espandrillos. Om man tar ett jävla överpris så skulle varenda klon på östermalm köpa skiten.

Eller så säljer man skitkorvar till ett jävla överpris runt stureplan. Man kan sälja vafan som helst på stureplan. Bara man tar ett jävla överpris för skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0