J jgsklgjd

Jag känner ett geni. Han är verkligen ett tvättäkta geni. Inom musik, och nu, har jag precis själv sett, inom måleri av tavlor, och förmodligen allt som har med sånt att göra. Fy fan. FY FAN. Fy FAn. Det är helt cp. Anledningen till att jag berättar det här är att jag är så jävla överväldigad att jag inte kan lägga mej annars. FY FAN. Ni har verkligen ingen jävla aning om hur in i helvete begåvad man kan vara. (Joo tänker nån sorry ass stackare därute, som typ tror att han/hon känner nån som är ett "musikgeni", eller nåt annat, och det ska jag inte säga att ni inte gör, för det vet inte jag, men jag snackar verkligen inte om snubben som kan lira och sjunga snyggt och som typ kan pensla fram ett par jyssta äpplen, typ bäst i sin bekantskapskrets. Jag snackar inte om Jazon Mraz. Jag snackar om ett riktigt jävla cp som får fram de vackraste saker man nånsin upplevt, ur ett huvud som är fyllt av crap. Tänk er att ni har en vän som ska bygga ett hus, men bara har grus och lera att använda. Sen bygger han Taj Mahal av det.) Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Fan också.

2008-06-10 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0